January 20, 2012

we miss,so we met



Back to selatan..

Nak kongsi hari2 bahagia sya dan dirinya a.ka en buah hati.kami tak de la seromantik pasangan lain,semanis kurma,or what else,but kami ada cara kami sendiri untuk jadi semanis madu,seromantik shah jehan dan mumtaznya..itulah cara kami,tak perlu nk tiru orang lain.yang penting kami bahagia..thnk awak,cz tunaikn impian sy nk nek bas dri s.alam-seremban.before ni awak dah pernh hntr sy blik seremban,so now sy nk berdikari,i luv u..:)

 dush,dalam hati saya ada awak..

Tengok muka buah hati,automatik blh jd kenyang,sedangkan dalam bas sya hnya makan roti,tu pun suku je,xsmpai separuh.*ops,perut mengecik kut..n masa bab tengah menjamu selera,"how sweet dear",mula la dye ni mengada2 suap,but i like..ala3,first met sy suap dia,yg kebape met3 ni,awak suapkn sya..kau ada??opss,before met ni,i dah bthu my mom ok.so dont was2 lg..


Yes,akhirnya kemengan pada saya

hah,part yang paling segan dia ni duk bawa sya jmpe kawan2 dia..opss,sya ni segan,so sory cz tak tegur kawan awak.hope awak paham erk.but seriusly,sya appriciate sangat,apa yang dia buat..cz,p bthu kawan dye ni,sya ni "permaisuri" dia..perhhh,dan sya puas,cz dye tak dpt tarik pipi sya,akhirnya dapt mengelak..yeahh.menang2..bahkan sya menang,cz dapat tarik hidung dye yang *panjang tu :P


Yeah,akhirnya kemenangan milik saya..moga hidung awak mancung lagi.

Kenyang perut,so masa untuk excercise kat tasik seksyen7*kut s.alam,hah,suka part ni,cz dia sangat banyak bercakap,dan sya suka kalau orang cakap banyak.senang nk masuk ngn sya.1 sifat yang buat sya tertarik ngn dia ni,berterus terang..perhh,kaku,diam membisu,tatkala dirinya tanya pasal tett,hah awak xsuka timbulkn maslh,sy je suka timbulkn masalah,biasalah,sy kn budak2..thnk awak,terima saya seadanya..



Kami tak copy cat orang,kami jadi diri kami sendiri.

See,banyak cakap,msti la ada gak part-part bergambar..yeahh,disebabkan kami ngedate dua,kesimpulanya,snap pic sendiri..yeah..hah,part kt sini,dye nyanyi lagu "amar-amani" untuk sya,dh la ramai gila orang exercise,terharu gila dgn apa yg awak buat.sya ada rekod nyanyianya,tp biar sya sorang je la yg simpan.tk kn sume nk tunjuk.rahsia rr~~thnk babyhandycem sya..sox lusa,ngedate,sya always akan bawa babycem tu ye..


Suka tengok dia berkasut,nampak kacak.seyes..!!

Sape tak bahagia bila jumpa buah hati kan?lebih2 lagi bila dah dapat restu dari kedua ibu bapa.semua bahagia,aman damai.mcm sya kata,walaupun kami ni tak semanis kurma mcm pasangan lain,tp kami tetap bahagia dngn hubungan kami.yang penting,tahu jaga diri ok.jgan hanyut sudah,sya pun minta dijauhkan..ok la,stop celoteh,so sya nk share 1 video,yang wat sya sedu,sebak tatkala tengok video ni.thank a lot to him..sya hargai,dan sya terharu sangat..ni bukan rekaan,ini benar-benar knyataan.wasalam








video
sangat terharu,bila seorang lelaki berkata2 sebegini.
kenyataan beliau :
saya muhammad fikri bin jamari,saya sayang awak syaqira liyana,awak bagi saya,pilihan hati saya dan kalau boleh,saya nak awak dengan saya dunia akhirat,saya tak nak hubungan kita sampai kat sini sahaja..boleh pergi jauh,boleh pergi kesatu tahap lagi,yang halal dan baik untuk kita,dan saya nk bitahu saya sayang sangat2 kt awak,saya mnx maaf kadang2 saya ni buat kepala sendiri,tak tahu pujuk orang,itulah saya wak,tp hope awak blh terima saya seadanya ye?(lagu dlm radio,sangat kena ngn ucapan yg awak sampaikn):)

12 comments:

Eyka Atma said...

walla !thniah beb .. agak terharu dgr ucapan die. klaw aku jadi ang, maunye ngis atas keta tuee..

Syazwani Mazlan said...

wahhh..romantiknye :)

chot ok..! said...

Tak seromantik romeo dan juliet la awak..hee:)

chot ok..! said...

eyka : aku tergamam,aku terkaku,tu yg aku senyap,tak mampu nk berkata apa2 la dear..segan la ak nk ngs dlm kete tu..hee..tq ieka..:)

azim_azman said...

LIKE...!!!
huhu...

chot ok..! said...

azim : thank yer..thnk a lot :)

*najwa wawa* said...

wahh makin bahagia laa fik_sya ni. moge bekekalan selamanya kwn. :)

chot ok..! said...

Bersyukr dgn perkara yang lepas..pht yg rasa,dibalas dengan madu :).alhmdulih.thnk wa..amin..

*najwa wawa* said...

alhamdulillah. kn da ckp saba salu dpt lbh an. saba itu manis d hujung nye. :) most wlcome sya. hope hapily ever after

chot ok..! said...

orait cik wawa..thnk erk

Muhammad Qayyim Bin Suhaimi said...

^_^

chot ok..! said...

im : thnk :)




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome