January 15, 2012

Cinta Pertamaku,dan berharap dia juga cinta terakhirku

Saya nak jadi perempuan baik,sebab pasangan saya juga baik orang.

Perempuan-perempuan yang keji untuk laki-laki yang keji dan laki-laki yang keji untuk perempuan-perempuan yang keji. Sedangkan perempuan-perempuan yang baik untuk laki-laki yang baik dan laki-laki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik". [Surah al-Nur, ayat 26]..

Ya Allah,kehadrat ilahi aku mengucap syukur dengan apa yang telah ENGKAU hadirkan kepada hambamu ini..Bersyukur dengan pasangan yang telah engkau ciptakan kini.Andai dirinya,bukan untuk ku,kepadamu juga ku kembalikan dirinya kepadaMu,kerana aku tahu,hak milik abadi hambamu,akan kembali kepada dirimu juga kelak.Teringat kata2 dirnya pada diriku,kalau "saya dah tak de,awak kena blja hidup sendiri aw.:)"baiklah awak..

Jangan bersedih bila dirinya bukan milikmu,kerana Allah telah hadirkan perkara yang lebih baik untuk hambanya.Sya pernh berharap,sya pernah menanti,sya pernah dilukakan,melukakakn,dikecewakan,dan mengecewakan,sebab sya bukan manusia sempurna.fact,sya juga punya hati.
Berharap,menjadi bidadari dirinya disyurga kelak.insya allah

Apa yang telah dihadirkan,hargailah sebaik mungkin.Bertuah kerana memiliki dirinya sekarang ni,sangat penyabar dengan kerenah anak pakcik Agbar dan Norashimah ni.tak pernah berkasar,bahkan sya yg suka mengasarinya.Lembut didikan dirinya terhadap diriku..pnuh dengan kata2 yang terkadang buat diri ini terfikir sejenak,betapa kedilnya diriku berbanding dirimu.bertuah memiliki mu

walaupun awak tak sesempurna manusia lain,tak sehebat lelaki yang mendampingi saya sebagai sahabt,fact awak seorang sahaja yang berjaya rebut hati sy yang keras ni,awak seorang sahaja dan lelaki pertama yang bawa saya kenal apa itu CINTA dan SETIA..dan awaklah cinta pertama saya.CINTA PERTAMA saya.awak bukan pasangan saya yang pertama,tapi awak cinta pertama saya,awak bukn lelaki pertama mengenali saya,tapi saya harap awak lelaki terakhir yang akan terus mendalami,mengenali diri saya ini untuk selamanya..:)

Orang cakap,crta cinta kita mcm crta cinta korea,orang kata kita ni sweet mcm candy,tapi orang tak tahu kan,apa yg kte dua alami??mcm2 dugaan pernh kita tempuhi,tp kita tak pernh nk ambil bert fikirkan semua perkara tu.sbb awak kata "kalau kita yakin dengan pasangan kita,kita titpkan kepercayaan kita kepadanya".fact,awak xpernh cetuskan pergaduhan.Ya Allah,bersyukurnya..Harap,awkla penghujung cinta saya ini..

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome