February 3, 2012

Cinta hati saya,Muhammad Fikri Bin Jamari



I want you in my life 
I want you kiss me everyday 
I want you in my life 
I want you smiling at me everyday 
If your love won't stay with me forever
I'll be loving you, whenever
You in my life 
I wanna be your shining light, Forever

P/S: Sya sedar,sya belum cukup matang lagi jaga sesebuah hubungan,blm cukup kuat lagi nk pertahankan sesebuah hubungan,belum cukup pandai lg nak kawal emosi dan hati,dan paling penting sy belum bijak nak jaga hati awak tanpa mengurisnya..sya yg suka timbulkn mslh,pergdhn,tp yg selalu memulakan kata maaf adalah kamu,yg selalu meredakan keadaan adalah kamu,yg selalu berlembut dengan saya adalah kamu,dan yang pling menghormati sya juga adalah kamu.sy buta dalam menilai kamu,saya buta dalam melihat kebaikkan kamu,saya inginkan kamu,tp sy tak reti menghrgai kedatangan kamu,sebaliknya awk sngt menghargai saya.kamula Muhammad Fikri Bin Jamari.

bermacam-macam cara awak trk hati saya,untuk percaya bahawa cinta,sayang,hati kamu adalah untuk saya,awak kenalkan saya pada kawan awak,saya adalah pasangan awak,sudah bermcm2 bukti awak tunjukkan pada saya untuk timbulkn rasa spnuh kprcyaan saya pada awak,terlalu banyak!!tp sya yg selalu membutakan hati sya sendiri.now,sya sedar awak yg selalu mmpertahankn hbgn kita..terima kasih awak,hubungan ni msh mmpu berthn smpai hari ini.kalau tak disebabkan awak yg memulakan kata maaf,tntu sahaja diri saya sendiri yg leraikan hubungan kita..saya kejam dg diri awak..saya terlalu mencintai awak,saya inginkan awak,tp saya juga yg selalu bersikap kejam dengan awak..sy tahu awak suka usha blog sya,entry ni khas untuk awak,muhammad fikri bin jamari,dan saya sedar sy syaqira liyana binti ahmad ghazali adalah buah hati merangkap future awak juga muhammad fikri bin jamari..:)

tak payah baca entry ni pada penjenguk blog2 sya,sat g ada yg terfeel lebih..hahaha..cau lu.

4 comments:

Muhammad Qayyim Bin Suhaimi said...

ter feel macam ne tu Mrs Fikri yang romantik??hehehehe.

chot ok..! said...

terfeel jiwang la im..tak kan feel lain plak kan??haha,rajin btl im msk blog sya..thnk im :)

Muhammad Qayyim Bin Suhaimi said...

=)

chot ok..! said...

:P




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome