June 20, 2013

Selamat Ulang Tahun ke5

Hati insan ini telah dimiliki,dan dia tak pernah menyesal,jatuh hati pada insan tersebut :)

20 Jun 2013,Genap 5 tahun perkenalan kita.Alhamdulilllah masih kekal hingga ke tahap ini.Saya pun tak pernah sangka,jauh macam ni hubungan kita akan pergi :) Yela,awalnya kita kenal macam mna pula kn? FRIENDSTER tapak kita berkenalan.Ni dinamakan perkenalan alam maya.

Dah terlalu banyak,pahit manis,luka kecewa,bahagia derita,tapi masih lagi utuh hingga sekarang ni.Dah banyak halangan dugaan datang bertubi2.kadang hati ni,jadi lemah untuk tempuh lgi,tapi bila teringat kata2 awak,impian saya,sy kuatkn hati,even berdarah di dalam hati *Ayt xboleh bla,pang

kejab masa tu berlalu pergi,even ada perkara yg pernah awak buat pada saya,sampai skunk sy xboleh lupakan,namun kita manusia biasa,memaafkan sedikit sebanyak jadi penawar apa yg berlaku..Kalau nak diceritakan segala kenangan manis yg kita lalui,terlalu banyak,biarlah segala kenangan tu,terpahat baik dalam memori kita masing2.

Hari baik ni,saya hanya nak kita sama-sama baca yassin dan minta pada ILAHI,moga apa yg kita bina ini,akan temui titik noktahnya dan hubungan yang halal.Saya suka hubungan jarak jauh macam ni..Saya xpernah rasa beban,kenl org sprti awak.


Terima Kasih,hadirkan erti sayang,setia,jujur,tabah..Selamat Ulang Tahun Kelima ,Moga hubungan yang dibina bersama dirinya,kekal hingga ke akhir hayat.Nyahkan semua kenangan pahit.Amin 

Even kita duduk berlainan Negeri,Study berlainan kampus,awak di UITM S.Alam,Saya di UUM,Kedah,Tapi saya harap ini bukan penghalang untuk kita terus kekal setia.Sy percayakan awak :)

Saya nak jadi wanita yang awak perlukan hingga akhir hayat awak,Bukan sebagai peneman sepi.Saya harap awak faham (:
 Saya harap awak sentiasa ada,mengelap air mata saya bila saya sedih,Sambut tangan saya bila saya jatuh,pembakar semangat saya,bila saya lemah
Saya nak jadi wanita yang sentiasa ada masa untuk dengar segala cerita awak,masalah awak,marah awak,geram awak,penat awak.
Saya mungkin tak selamanya kuat,tapi depan awak,saya selalu pura-pura kuat,dan saya sentiasa okay.Pernah tak awak dengar saya sebut "xokay" pada awak?xpernah kan? :)
Macam saya selalu kata,biarlah hubungan ini,semanis dan seutuh macam pasangan ibubapa kita,salah faham macam mana pun,tetap kekal bersama.
 Saya yakin,Akan tiba masanya di mana daun yang ada tertulis namaku dan namamu itu akan jatuh gugur.Allahu :')

52 comments:

Nory Zoulkefle said...

selamat ulang tahunn..
semoga berbahgia selalu..
amiinnn

Sya Chot .. said...

@Nory Zoulkefle Terima kasih sys..Amin :)

Mimie Najib said...

happy anniversary..so sweet.. =)

Mizz Aiza said...

selamat menyambut ulang tahun.. semoga cinta sampai ke syurga.. :D

Sya Chot .. said...

@Mimie Najib mekasih kak mimie..>3

Nurzakiah Hanum said...

selamat ulang tahun

Sya Chot .. said...

@Mizz Aiza terima kasih sys..:) Insya Allah,mudah-mudahakn sampai ke tahap itu..:)

Sya Chot .. said...

@Nurzakiah Hanum Terima Kasih..:)

Nana Liena said...

kahwin cepat2 tau..hehe..

Sya Chot .. said...

@Nana Liena Kalau jodoh sampai awal,xde sya mengelak taw..:) Insya Allah,ada rezeki awal,awal la.Kalau lambat2,lambat la..ehehe

Lieya VoN JaY said...

alhamdulillah.. ^_^ congrats dear. nti kawen jgn lupa jemput ye..

Sya Chot .. said...

@Lieya VoN JaY Alhamdulillah..:) thnk dear..Insya Allah,akan dijemput..<3

Eda Johari said...

congrates.. hope kekal dan bahagia sokkmo :)

Sya Chot .. said...

@Eda Johari thank a lot..Amin :)

~IraNur~ said...

hee.. comel je ayat :) congrats ! xD

Amanina Mads said...

selamat ulangtahun.. wah bukan senang nk kekal hingga bertahunkan :)

Sya Chot .. said...

Hehe trma kash dear (:

Sya Chot .. said...

Terma ksh.(: btl,sush nk jga hbgn ni.he

Chic Na said...

so sweet of you sya.. semoga berkekalan & cepat2 disatukan ya. ;)

Nurul Alia Syuhada said...

Selamat ulangtahun Kak Sha. Semoga kekal hingga Athira hayat ^^ Fi hifzillah :D

Nurul Alia Syuhada said...

*Eeh maaf typo.*akhir hayat. Word prediction punya pasal lah ni. Haihh

Shima Mazlan said...

so sweet .. romantik sgt awk ni .. nway hope korg kekal hingga jinjang pelamin n until jannah .. relationship uolls sgt2 la mencabar cz masing2 jauh n ngh study lg .. hope awk tabah n cekal .. insya'allah dipermudahkan segala nya .. amin ..

Sya Chot .. said...

Insya Allah,kalw ada jdh..Thank dear (:

Sya Chot .. said...

Trma kshtadk. Amin3.. Sokeyla,xtypo,xrmja la.he

Sya Chot .. said...

Rmantk la sgt sya ni.hehe Amin,mudah-mudahan (: he nk wt cm mana,tuntutan stdy 2 lbh utama,jd rdha je la,ble brjauhan.kalw ada jdh xkemanakn dear?he Harap bgtu,mga dipermdhkn.amin.thank lg skali (:

nur khalilah hassan said...

sya> moga berkekalan dan cpt kahwen..hehe..aminnn..:)

SAMIQA ♥ said...

semoga cepat2 disatukan dan sentiasa tabah hadapi ujian cinta.. ^^
Doakan buat kami juga.. sama tahun anniversery yg ke-5 :)

Sya Chot .. said...

Amin !! Moga2 cpt2 sya kawen.hehe

Sya Chot .. said...

Amin,mudah-mudahan (: Harap bgtula,mga tbh hdpi ujian cnta kelak (:

Bee Haa said...

Semoga bekekalan hendaknya... tetibe terasa nak makan nasi minyak.. hehe

Sya Chot .. said...

@Bee Haa hahaha,Insya Allah..nasi myk la plak :P

haz said...

awww so sweet. hihi smoga kekal bhgie yup =)

miss niedNied said...

sweet :) semoga berbahagia sya :)

Cik Mun said...

selamat ulang tahun ye :)
semoga jodoh berpanjangan..
dah kahwin nnti jangan lupa jemput :)

~ayusleeping~ said...

Selamat ulang tahun dear... ^_~

Sya Chot .. said...

@haz sweet la sangat kn?hee thnk :)

Sya Chot .. said...

@miss niedNied thnk my friend :)

Sya Chot .. said...

@Cik Mun terima kasih mun..amin..mestilah..slurh kawan blog sya jemput..hehe

Sya Chot .. said...

@~ayusleeping~ thank a lot dear :)

Pykaa Pdott said...

Happy anniversary sis . Moga kekal hnga akhir hyat . Amin ;)

Sya Chot .. said...

@Pykaa Pdott thnk pyka :) Amin :)

Tinta Lana said...

Assalamualaikum sya.

Semoga perhubungan korang berdua ada penghujung yang baik ya..insyaAllah.. :)

Sya Chot .. said...

@Tinta Lana Waalaikumusalam :) Insya Allah,mudah-mudahan..amin :)

Imran nyambek said...

aww.so sweet

Sya Chot .. said...

@Imran nyambek thnk you :)

Mimie Najib said...

@Sya Chot ..
sama2.. :)

Lyana's Page said...

5 tahun? lama tu sya. hehe. moga kekal ya sya dan yana doakan ke jinjang pelamin dan kekal selamanya. insyaAllah :)

Sya Chot .. said...

@Lyana's Page 5 tahun kenal,4 tahun dah jalinkn hubungan.hehe Sya pun harap begitu..AMin..thnk yana :)

Nadia Johari said...

In Shaa Allah...sampai jodohnyer nanti..semoga berbahagia

Sya Chot .. said...

@Nadia Johari aMin mudah-mudahan..Insya Allah..untuk nad juga :) he

Reiko Masashi said...

hik3..lmbt pulak komen :P

alahai, sma la tapak prknalan di Friendster dgn si dia :))

Sya Chot .. said...

@Reiko Masashi ooo really ?? hehe




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome