December 11, 2013

11.12.13

.
 Aku yang terlalu bahagia,disamping kau..Terima Kasih untuk segalanya...

Lama xjumpa,Akhirnya ketemu juga,TANPA planning,dan fact tak tahu pun tarikh yang nak jumpa ni jatuh pada 11.12.13..Nice date..Alhamdulillah,semuanya dipermudahkan jalan ke sana..walaupun xlama,tapi puas sebab dapat juga lihat sidia didepan mata.

 Macam mana sweetnya isi dalam ni,macam tu juga sweetnya "awak" ni..:)

Saya tak minta awak beri apa2 pada saya,tapi gift ni terlalu bermakna pada saya..Saya suka,sweet.."Kadang,aku mahu org fikir hubungan kita sudah berakhir,tetapi hakikatnya,dibelakang mereka,kita sibuk menyulam bahagia".. Aku xperlu org ramai tahu,kau dgn aku bersama,fact ramai pendengki yang inginkan kita berakhir :)

Cuzzy yang gila-gila and banyak cakap

Setiap orang punya jalan cerita mereka sendiri,tak perlu cemburu pada orang lain,kita juga ada jalan cerita,percayalah pada diri anda sendiri.Lepas lepak kat setia city mall jumpa plak kazen sya yang sorang ni..Hari yang terlalu indah buat sya pada tarikh cantik 11.12.13 ni..:)

Aku mungkin punya kekurangan,dan kekurangan ini lah yang membuatkan aku kuat,berusaha memperbaiki dan cipta jalan hidup indah aku sendiri :)

28 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

Afiqah Adzan said...

Wah dapat hadiah lah

♡ ⓒⓘⓚ ⓨⓐⓨⓐ™ ♡ ツ said...

sweet >.<

cik didiey said...

cepat kawen chot! :D

Eda Johari said...

best ler tu.. hehe

Sya Chot .. said...

Nurzakiah Hanum : mekasih..

Sya Chot .. said...

Afiqah Adzan : xminta pun,rezeki.. :)

Sya Chot .. said...

♡ ⓒⓘⓚ ⓨⓐⓨⓐ™ ♡ ツ : mekasih :D

Sya Chot .. said...

cik didiey : kena sys dulu,baru sya..haahhaha Amin

Sya Chot .. said...

Eda Johari : Jumpe orang,mesti la best..hahaha

roshidayahdayu said...

wahh best dapat gift..hope setia ke hujung nyawa ^.^

Sya Chot .. said...

Insya Allah..Aminnnn... :)

Cik Kechik said...

betul tu..tak semua org suke tgk kite bahagia..semoga berbahagia bersama tersayang =)

AmySyahiera Malik said...

"Kadang,aku mahu org fikir hubungan kita sudah berakhir,tetapi sebaliknya,dibelakang mereka,kita sibuk menyulam bahagia" - suka ayat nie . ayat kat twitter akak . kadang kala kekurangan nie la pemberi semangat untuk kita meneruskan hidup :)

tirahzairi said...

lawa tarikh tue :)

Pykaa Pdott said...

Cantik tarikh tuh sis . Wah sweet sgt tao . Jeles2 . Hehe . Lamanye pyka tak sggah sini . Rindu sgt nak bca entry2 sis :)

farah amirah said...

wawwwaaawieeee. cntik date tu. seriusss :)

Sya Chot .. said...

@farah amirah kan?? kebetulan semua tu..hehehe

Sya Chot .. said...

Pykaa Pdott :kan?cantik kan??hee mekasih..kak pun dh lama xsinggah blog oyka,rindu..hehe

Sya Chot .. said...

tirahzairi : kan??mekasih..hehe

Sya Chot .. said...

AmySyahiera Malik : yeaahh !! betul tu,ayat twitter kak sya..hehehe :)

Sya Chot .. said...

Cik Kechik : aminnn mudah-mudahan..:)

Cik Mun said...

wahhh..dapat hadiahhhhh

Sya Chot .. said...

Cik Mun : HEHEHE,rezeki:P

Nadia Johari said...

semoga berkekalan sampai bila-bila..=)

Sya Chot .. said...

Amin..mudah-mudahan

Sabella Mohamad said...

hadiah ape tuu kak? hihi

Sabella Mohamad said...

hadiah ape tuu kak? hihi




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome